Data: 2021-01-25
Nr dokumentu: 1521
TRYB ZAŁATWIANIA SPRAW
w MIEJSKIM PRZEDSZKOLU 46 w KATOWICACH
Sprawy do załatwienia przyjmowane są w trybie określonym w przepisach ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (j. t. Dz. U. z 2020 r. poz. 256 z późn. zm.)
Na podstawie art. 63 Kodeksu postępowania administracyjnego:
Wszelkie sprawy dotyczące organizacji pracy i funkcjonowania przedszkola (podania, wyjaśnienia, skargi, wnioski, odwołania, itp.) mogą być wnoszone pisemnie lub za pomocą telefaksu, poczty elektronicznej, a także ustnie.
Podanie powinno zawierać co najmniej wskazanie osoby, od której pochodzi, jej adres i żądanie oraz czynić zadość innym wymaganiom ustalonym w przepisach szczególnych.
Przedszkole czynne jest: od poniedziałku do piątku od godziny 6.00 do 17.00
Interesanci przyjmowani są w Kancelarii przedszkola w dniach:
poniedziałek, środa w godz. 07.00 - 08.00
wtorek , czwartek w godz. 13.30 – 15.30
Interesantów przyjmuje dyrektor mgr Mariola Kraj
Podania, wnioski i pisma interesantów można wysyłać również na adres:
Miejskie Przedszkole 46
ul. Gen. Z. W. Jankego 111
40 – 616 Katowice
telefon: (32) 202 96 60
lub mailem: mp46@interia.eu
Sprawy załatwia się według kolejności ich wpływu i stopnia pilności.
Sprawy związane z żywieniem, zmianami w żywieniu, odpłatnością za pobyt dziecka
w przedszkolu, czasem pobytu dziecka:
Samodzielny referent : Barbara Drożdzowska oraz Danuta Garbowska
w godz. 7.00 do 15.00;
Informacje o funkcjonowaniu dziecka w przedszkolu, rozwoju dziecka, zachowaniu, osiągnięciach /problemach/:
Nauczycielki poszczególnych grup – zgodnie z ustalonym harmonogramem
W przypadku nieobecności dyrektora placówki, osobą uprawnioną do udzielania wszelkich informacji jest nauczycielka - Beata Gawryś
Informacje o dokumencie
Odpowiedzialny merytorycznie: Mariola Kraj
Wprowadzający: Mariola Kraj
Data utworzenia: 2014-11-03 15:01:37
Ostatnia aktualizacja: 2021-01-25 11:11:36